Wednesday, September 30, 2009

Mummy's Birthday

I know it's a little bit over, but the post u're going to read below is a 3-months-delayed posting. I have to admit, I aint a good blogger. There's only 4 postings throughout my September blog-life. So I wanted to make it 5, does it sound better?? Hahaha.

I now present to you,

My mummy's birthday celebration

with no cake no gift no surprise XDXD

Hmm actually that was an aforehand celebration, due to my time schedule wasnt so flexible. They had to change the plan to fix mine. Hahaha. Anyway, it was only a family dinner at a japanese restaurant. Since all of us love japanese food so much=))


The loving couple whom I love the most.

=Food photos=
OMG I love this!!! Tacoyaki~!

California Roll. I like this one also! Gosh feeling hungry ady>< Some mains

Hmm..Sashimi and.. whatsoever delicious fish=.=

The fact is mummy birthday, but us as her daughters, taking advantages. hahaha. Anyway, this meal is treated by LeeDa. I'm guilt to say that I didn't give anything to mummy, because I just had no time to prepare. A kiss and a hug are more than everything. Haha.

Baba looked so unfriendly in this pic
but I love him stillXD

We are going to celebrate my baba's birthday on coming sunday. Prior planning is at japanese restaurant, again!!! But not this outlet anymore. Haha cant wait~~~~~~~~

I love my family very MUCH!

Tuesday, September 29, 2009

Kill It

Kill or get killed, it depends

Is it a big deal?

I don't think so

Fight for it

Thursday, September 24, 2009

To: Ee

I don't know whether or not I can achieve what I had expected on myself

the hardest thing is to judge, am I satisfied with what I've done

keep questioning myself

am I able to handle it, to deal with it

I got the answer but it is way too fragile, so uncertain

I can't help but have to admit, I'm losing my way

It's time to set everything aside

reframing the situation I'm in

Decide what I actually want

I know I can't move forward without knowing where's the next destination

Do something!!!

switching off the negative emotions that are clouding me myself

Ee, be positive like the way you always are


-hug needed-

Thursday, September 17, 2009

Finally It's Updated

It's liked being abandoned for a couple of weeks. I'm really sorry to all my reader. okay i know u all are kind of low-profile ones. Never dropped down something for me!! Take a look at my chatbox, oh hell it's so damn empty!! Haha am I complaining *again*??XD

*click to enlarge*
upcoming..damn many delayed post can?!

Hmm... Where should I start first?? I don't know whether I had mentioned before? I'm an organizing committee of an event which under Recreactional Division, Mid-autumn gathering. I know u guys are wondering, why is it held on Lunar July? Hahaha my dad keep questioning me about this u know?! He'd ask me WHY is mid-autumn held on Lunar July whenever we phoned each other. This gathering did make me losing contact with my family for quite a while, my housemates and roomate as well. I woke up early in the morning for attending the class, and backed to my room in late night, mostly 2 or 3am something. I kept this routine for almost 3 weeks. I wondered how could I bare with it? BUT overall it was a nice experience!! I met many new friends there, learned many things which cannot get from the books. This is a brand new experience which I never had before. I appreciate it very much, no matter the memories we created, the friends I met or the lesson I experienced. It was a tough period for everyone of us, the OC and WC for this gathering I mean. A thousand million thanks to all of you. Without anyone of you, this event couldn't be done.

Still got many more!!!!

I just finished my physics lab paper today, overall it's okay. Shouldn't expect too high for this subject also. LOL. I heard many of my friends said "woah do you know how to do *this this this*?", "arghh damn shit lar", "I don't even know what the shit I answered", "Haiz don't mention bout this anymore can", and something like this. Hahaha.. For me, ofcourse there's some questions I don't know how to do. But at least all the questions were answered. Bless me.

I realized, somehow I'm addicted to playing guitar recently.

My legs looked so cacat in this pic!><
Kor's guitar. We ever played guitar until 6, 7 dawn..

A short updated of my current life.

Going back to JB tomorrow!!!! Can't wait!!!

Same as you, feeling like hug is needed.

Tuesday, September 1, 2009

Over It

I might sometimes be a little bit careless

be a little bit blur

but overall I'm strong and tough enough to face the problems

Not because I 'want to', but I 'have to'

I know you're worried, I know you care about me

but it's time for me to be more independent

I'm getting over it

I know I'm not spoilt, just well taken care of.

-current situation-
Surrounding myself with lotsa love=)

Everyone is trying to find their own definition of love

there're always many people love you, just depend on how you judge the word 'love'

'One of the most important thing in life is to learn how to give out love, and to let it come in,' -'Tuesday with Morrie'

I miss my mummy's hug :'(